söndag!

Tjosan i trosan!
Okej, fråga inte vad jag fick det där ifrån :s Bara kom upp i huvve liksom.
Iaf så vet jag inte hur längesen det var jag skrev, och jag vet inte vad jag skrivit om, så jag börjar på nytt, ungefär.

Blev iaf att jag tog bussen till Hudiksvall igår. Träffade Mathilda på bussen, så det blev en mycket pratsam bussresa kan jag lova!
Jag hoppade av vid den där ica-affären, och då kom Carolin och hennes moder och hämtade mig på busshållsplatsen. Då skjutsade Carolins mamma oss till Iggesund, till Amanda.
Ingen var hemma i huset när vi kom till Iggesund, så vi fick sitta på bron och vänta. Länge.
Tillslut kom dom hem iaf, och då gick vi ner till Amandas rum. Vi lyssnade på musik, pratade, skrattade, kollade massa på tuben, och Carolin och Amanda spelade Hugo.
När klockan var typ 21,50 så packade vi i ordning massa grejer, och sen gick vi till typ idrottsplatsen eller nåt, alltså, nedanför idrottsplatsen, ner mot vattnet. Där nere i en slänt i skogen på sanden tände vi en eld. Just ja, två grabbar kom dit också, typ Niklas och Anton tror jag dom hette. Dom hade gått ifrån Hudiksvall. Långt, tycker jag!
Jaja, vi grillade och pratade och skrattade tills typ klockan 23,50. Då släckte vi elden och gick hem till Amanda igen. Grabbarna åkte hem till Hudik igen.
Då satt vi nere i Amandas rum och pratade, och när klockan var typ 00,30 kom mamma och hämtade mig.
Det var en jättejättebra kväll!

Orkar inte skriva nå mer nu.  Skriver väl mer nån dag. Hejdå.

Allmänt | |
Upp