13 December 2009

Hej!
Lucia nu igen. Tyckte jag nyss satt i Harmångers kyrka och tittade på Luciatåget förra året! Det går så himla fort, blir nästan lite deprimerad när man tänker på det.. Funderar ju på hur fort resten av livet kommer att gå.

Helgen har iaf spenderats i Jättendal på lan där. Andreas, Gnutt, Tobbe, Ola och Anders som lanade. Var faktiskt jätteroligt där :) På fredag skjutsade mamma dit mig, och hämtade mig på natten, och igår fick jag skjuts dit med Berit, och sen skjutsade Mattias hem mig på natten.
Var kul att träffa några Åkerlundare igen också, var ju ett tag sen nu.

Idag vid halv två ska jag stå på stjärnan och sälja kakor till jazzdansen, och imorrnkväll ska jag titta på Lucia igen i Harmånger! Längtar så himla mycket!

Orkar inte skriva mer nu, men jag lär ju berätta imorrn om Luciatåget osv, vi hörs, puss!
Allmänt | |
Upp