6 december 2009

HEJ!
Jag vet, jag vet, jag vet! Jag är sämst... Men ett tag höll jag ju igång iaf. Sitter iaf här och äter pepparkakor, och herregud så gott det är! Ska nog gå och lägga mig om en stund, blev inte så himla mycket sömn i helgen..

Efter skolan i fredags gick jag till kuratorn och pratade, skönt, måste jag säga. Hoppas det här fungerar! Sen gick jag på stan i ca 40 minuter och pratade med Tobbe i telefon, tills han också kom till Hudik. Gick med honom och kollade på kläder, och sen kom Berit, Thomas och Alex och handlade två par jeans och en tröja till honom.
Vi gick på stan ett tag till efter det, köpte korv och så, och sen gick vi till tågstationen och väntade på tåget. Självklart var det försenat ca 20 minuter, men det gick ju bra ändå.
När vi kom till Gnarp hämtade mamma oss på station, och då åkte vi och köpte pizza. Kan ju inte påstå att det  var gott direkt... På kvällen satt vi lite vid datorn, spelade tvspel (jag vann!!!) och kollade på tv med mamma och pappa. Vi gick och la oss vid tolv eller nåt sånt.

Vaknade klockan 8 av mobil-larmet, så då åt vi frukost och fixade oss, och vid 9 for vi upp på Gnarp. Släppte av Tobbe vid pizzan eftersom han skulle ta bussen hem, och jag, mamma och Josefine for till Birsta! Handlade klart de sista julklapparna då, känns skönt att vara klar i god tid för en gångs skull! For iaf hem vid tre, då duschade jag och bytte om, och vid kvart över fem for jag upp på Gnarp med mamma och Josefine och jag åt på pizzan. Tog sen bussen till Harmånger klockan 17,50.
Blev hämtad av Berit och Tobbe, och när vi kom hem till dom umgicks vi med Alex, skrattade, också kollade vi på en bra film!
Somnade väl nån gång, och vaknade tidigt i morse.. Då fick Tobbe presenter, -jag blir glad av att se på när folk öppnar paket till och med!- och sen så duschade han och vi fixade oss. När vi var klara började vi göra tårtan, Alex också. Eller ska jag vara ärlig var det bara Tobbe och Alex som gjorde tårta, jag kollade mest på, lat som jag är. Det tog ju bara TVÅ TIMMAR!! Haha. Sen så busade Tobbe och Alex med hunden och en massa sånt, sötungar! :)
Sen så var det nån släkting som kom dit (kommer inte ihåg vad hon heter) och Tobbe fick present, och då fikade vi! Riktigt god tårta, Alex och Tobbe! =D
Nästan direkt efter fikat for jag hem...

Det var min helg det :D Helt perfekt! :D Nu ska jag prata klart på msn, sen blir det sova! =D Puss hej!
Allmänt | |
Upp