4 juli 2009

Tjenare!
Måste börja med att säga grattis till Johan, Christian och Oskar som har fyllt år de senaste tre dagarna (Oskar idag)! Sen kan jag fortsätta med att säga att jag gruvar mig inför att blogga, har inte bloggat sen 17 juni!! Men det går nog bra hoppas jag.

Den 19 juni var det ju midsommar då iaf. Började med att jag var på Bersberget med familjen. Sen åkte vi hem och åt, och sen blev det Mellanfjärn. Måste säga att jag hade riktigt riktigt kul där! Tack allihop för jättebra sällskap!



Och från dagen efter midsommar fram till torsdagen den 25 så var jag med massa olika folk.

Den 26 juni åkte jag och Emsson med Ewwe och Tobbe och två av Ewwes syskon ner till Sörfjärn och solade och badade. Sen på kvällen blev det cruising!
Började med käk med Lina, sen drog vi till hennes pappa och satte oss där och förfestade lite för oss själva. Sen gick vi till Carin och hämtade min cykel, och då cyklade vi ner till området.
Var väl med massa folk, var bland annat på Pärs balkong och sjöng massa!
Trevlig kväll som fan.


Den 27 juni åkte jag och Emsson ner till Sörfjärn på morron och solade och badade. Sen på kvällen blev det cruising igen.
Började med att äta här hemma med familjen, och sen cyklade jag och Josefine upp på Gnarp. Ställde cyklarna på våra platser och sen åkte vi en tur i bilen med mamma och pappa.
Pappa skjutade hem mig till Lina där det var förfest. Eller ja, när jag kom dit var det bara Lina och Linus där, men rätt snart kom Andreas och Ola dit, och sen Matilda och Frida också. Var där ett tag, och sen så gick vi ner till området.
Jag hann bara köpa en korv så skulle vi åka bil med Linus syrror och deras kompis. Åkte ett tag, och sen vet jag inte vad vi gjorde, gick väl och umgicks med folk åså.
Mycket bättre kväll nu än Fredagen, trots att Fredagen var bra! Tack för allt :D


Den 28 juni åkte jag till typ Hårte till stranden där och var med nästan alla Åkerlundare. När vi kom hem fikade vi, och nästan direkt efter det så åkte vi och kollade på Saras match i Gnarp. Och när jag kom på att jag var så otroligt sugen på pizza så kom de på att de skulle äta det, så jag fick äta där.
Innan vi åt for jag och Andreas ner till sjön och badade! Himla skönt måste jag säga!
När vi kom hem åt vi pizza, och sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde, om jag ska vara ärlig..


Den 29 juni åkte jag och Lina till sörfjärn och sola och bada. Var så kallt i vattnet där så vi bestämde att vi skulle fara till Jättendal och bada ist. Träffade massa folk där, och stannade tills typ klockan fem.
Då skjutade jag hem Lina, och jag for hem och åt, och sen efter jag duschat for jag till Lina igen. Vi åt chips och kollade på film, och sen for vi hem till Pär där Gustaf och Julia var, och sen kom Parvell också.
Lina åkte till Bergsjö vid typ nio, så jag stannade kvar hos Pär.
Var hos Pär typ till halv tolv eller nåt, då vi for hem till Parvell ist för de skulle lana. Stannade där tills typ halv två.


Den 30 juni var jag med Andreas, Oskar och Patrik. Vi kollade på film och så nere i stugan deras, och sen på kvällen åkte vi och badade! SKönt och kul som fan. När vi kom tillbaka kollade vi på en film igen, och vid typ halv två tror jag att Patrik for hem.
Vi somnade vid tre halv fyra tror jag. :)
Dagen efter så tog det  tusen år att väcka dom, men tillslut gick vi upp och åt, och sen åkte vi till Morsvika (trorjag) och solade i kanske 15 minuter, och sen for vi till sjön ist och badade där.
Jag åkte hem vid tre typ..
Åt och duschade, och sen åkte jag till Pär och var med honom och Gustaf. Kollade på film och åt godis bara.


I torsdags ( 2 juli Johan W födelsedag!) solade jag och så på dagen, sen åt jag och duscade, och sen for jag och Josefine till Gustaf och var med honom och André.
Kollade på film, och sen cyklade vi ner till statoil. Eller, jag cyklade inte så mycket, åkte jag ist, och finfina märken jag hade på låren sen! (y)
Köpte iaf godis och jag köpte korv, och sen for vi hem till Gustaf igen och kollade på en till film.
Pappa kom och hämtade oss vid ett.


Igår (Christian B födelsedag!) var jag först i stan med familjen. Köpte hårblekningsmedel, shorts och ett par skor. Var inte där så länge, kom hem vid tre.
Jag och Josefine åkte på pizzan vid halv fem och käkade, och efter vi kommit hem satt jag här hela kvällen känns det som.
Emsson kom hit så vi kollade på film och tog en tur till Norrfjärn, sen åkte vi hem hit och satt vid datorn tills halv två typ, och då for hon hem.


Idag (Oskar I födelsedag!) vettefan vad jag ska göra, men nåt blir det, det måste det!

Nu ska jag gå och kolla på Våra Bästa År, vi hörs! <3

Allmänt | |
Upp