Så sjukt kär.

ANDREAS ÅKERLUND!

Det är sjukt vad mycket jag älskar dig. Jag förstår det inte ens själv.
Det är en sån himla skön känsla att veta att du älskar mig också.
Och tänk dig älskling, till sommaren, vad bra vi ska ha det då! Allt
kommer att vara perfekt älskling, och ingen av oss ska må dåligt.
Jag längtar så! Och gud vad glass vi ska äta, och moppe vi ska åka,
och tänk vad vi ska bada och sola och mysa och massa! Tänk dig på
nätterna då vi ska ta nån cykel eller moppe och åka ner och bada mitt
i natten. Tänk vad vi ska spela fotboll med Oskar, Niklas och Victor.
Tänk vad mycket folk vi ska umgås med. Tänk vad vi ska festa. Tänk
vad brun vi ska bli älskling! ;) Och tänk vad lyckliga vi kommer vara då!

Äh, jag längtar, okej?! <3


Jag och Andreas.
Allmänt | |
#1 - - ronja:

har aldrig sett några så söta som ni två. : )

Upp