21/5 - 2009

Hejsan hoppsan lillebror!
Idag har jag inte haft så mycket för mig. Vaknade runt halv elva, satte mig för att kolla på tv, och blev sittandes där tills klockan ett ungefär. Då tog jag och ringde några samtal, och sen åkte jag med mamma till Pierre & CO. Hem sen igen, och då städade jag, och sen satte jag mig här. Riktigt trist dag....

Igår så fick jag skjuts av mamma till Harmånger vid typ sju. Skulle vara med Christian. Började med att vi var med Julia och Johnnie hemma hos Tomas och vi kollade på tv ett bra tag. Jag och Julia tog även en cykeltur till bankomaten.
När vi kom hem så åkte jag, Christian och Julia med Jocke och Linda ner till Stocks för Julia skulle hämta internet. Hem till Tomas igen, och sen fick vi skjuts hem till Mia. Julia var med en liten stund, men for hem nästan på en gång för hon skulle packa och duscha.
Vi spelade Wii, och runt halv tolv kom mamma och hämtade mig. Kul kväll. :)
TTT ftw! =D

Imorrn bär det av till Gävle iaf. Känns inget vidare, eftersom att Josefine antagligen inte ska med... Jaja, kanske blir lyckat ändå. Får hoppas på att jag hittar det jag ska ha. :)

Hörs kanske senare. Pusshajj!
Allmänt | |
Upp