24/5 - 2009

Tjosan.!
Sitter här och nöter sönder Sofijah-låtar.. Jag kommer fan aldrig klara det här.. Det gör ju så sjukt jävla ont, och ingen berättar ju nånting. Det har för fan gått 5 veckor nu...

Aja. I torsdags tog jag moppen till Harmånger och var med Christian, Abbe och Johnnie. Åkte moppe och sånt där. Jävligt smart, eftersom att varken jag eller Christian hade nån bensin nästan. (y) Som tur var hade ju Egon bensin som jag fick, så då tog jag mig hem iaf.

I fredags blev det till att kliva upp klockan halv åtta och fixa sig, för att hinna med tåget klockan nio. Då bar det av till Gävle. Tror vi hade roligast på hela tåget iaf! Kom fram, och vi började med att fika. Bulle och fanta (y) Sen gick vi runt på stan tills typ halv fyra, och då gick vi till tågstationen.
Jag köpte: en kofta, leggings, shorts, linne, tröja, sjal, sen kommer jag inte ihåg nå mer :)
Kom hem runt sex, och då bytte jag om, och sen for jag och hämtade Linnéa, också drog vi med Oskar och Julia till Barrtjärn. Grillning där med people. Sen var det massa som bastade och badade.
Jag och Oskar skjutsade hem Linnéa och Julia vid tio, och efter det for jag till Christian. Vi kollade först på film med Pia och Tomas, och sen for vi hem till Mia. Då spelade han datorspel och tvspel, och jag halvsov och kollade på. Jag for hem runt två.
Det var en riktigt rolig dag och kväll.

Igår så åkte jag med moppen till Harmånger för att kolla på fotboll. Nordanstigs B-lag.
Åkte hem efter matchen, åt åså, och runt tjugo i åtta skjutsade mamma mig till Lina. Vi åkte och köpte dricka så fort hon hade ätit klart, och sen stack vi hem och kollade på Robinson och åt chips! Sen gick vi upp och kollade på Fråga Olle, och åt chips igen, resten av kvällen.
När klockan var typ tolv kom mamma och hämtade mig. Tack för kvällen gumman :)

Idag så har jag och Josefine varit ute och gått, och sen legat och stekt i solen. Satte även upp studsmattan, så har väl hoppat litegrann också. Sen dess har jag suttit här. Är ju match ikväll mot Alfta. Kommer nog gå bra om vi laddar som vi gjorde till Bollnäs och Mohed-matcherna :) Kom och kolla om ni vill. Halv åtta på planen nedanför Gnarpskolan. :)

Pussheej.

Allmänt | |
Upp