17 oktober 2009

Hej igen!
Jag vet, det var längesen jag bloggade nu. Var så stolt ett tag med att jag var igång och var aktiv, men hur länge varade det då? Fem dagar kanske? Men ska försöka, igen..

Den här veckan har gått otroligt fort, det gör alla veckor iofs. Fick iaf se Engelskaprovet, och skapligt förvånad jag blev, fick VG på ett prov med bara glosor, otroligt glad jag blev! Vi fick även tillbaka Mänskliga Rättigheter-provet, och det var väl kul det med, fick högsta betyg (inte MVG, fanns inga frågor som kunde uppfylla kriterierna för det, men högsta VG-betyget iaf) och jag är glad att mitt SO-tänk, som Anna kallade det, sitter kvar!

Igår kväll tog jag bussen till Stocka. Började med att stå ute i regnet och kolla på när Macke och Mathias kopplade in basen och slutsteget i Niklas bil. Sen for vi en sväng och skjutsade hem Macke. När Niklas skjutsat hem mig och Mathias igen satt vi vid datorn och lyssnade på musik och så, och sen ringde Niklas och sa att vi måste göra en skiva åt honom. Vi fixade det, och sen åkte vi upp till Fredrik och satt där med lite folk.
Efter en timme kanske, åkte jag, Mathias, Alle och Jocke med Niklas in till stan och åkte runt hela kvällen. Tack för en bra kväll allihopa!

Och vad händer ikväll då?! :D

Puss hejdå!
Allmänt | |
#1 - - emsson!:

och snart ska du och ja ha en kväll igen :D

#2 - - cissi:

till emma: klart att vi ska!!

Upp