28 oktober 2009

Hej!
Okej, det är lika bra att erkänna, jag är totalt värdelös på att blogga! Även fast jag tänker att jag ska skriva någon rad varje dag så orkar jag inte. Jag kan till och med logga in på bloggen utan att skriva nånting... Helt värdelös är jag!

Måste iaf säga att det är riktigt skönt med lov nu! Härligt att bara kunna slappa hela dagarna och umgås med massa folk! Har väl inte gjort nånting speciellt än så länge, bara umgåtts då, och det är ju bra det tycker jag!

Idag har jag och Josefine städat lite, också har vi varit ute och gått också, riktigt skönt väder! Sen så lagade hon pannkakor till henne och mig, duktigt som hon är! Sen har jag bara suttit vid datorn och slappat även fast jag tycker det är tåkigt ;s Det är jag också värdelös på, har jag märkt. Jag går inte ifrån datorn även fast jag sitter och tänker på hur tråkigt det är här. Lite halvsjuk är jag nog ändå, det håller jag med om!

Ikväll får vi se vad som händer, hoppas på lite besök!! Nu ska jag gå och göra nå vettigt, vi hörs! PUSS!
Allmänt | |
#1 - - Jessica:

Ja den är verkligen jätte bra! :) <3

Upp