5 oktober 2009

Hejhejhejhej!
Sitter och försöker mig på att plugga till Mänskliga rättigheter-provet, men det går inge vidare. Har ju inte precis någon ork, om man säger så. Tycker det är så svårt att sammanställa alla artiklar med varandra osv osv.. Det står ju samma saker om och om igen, och det är 30 artiklar.. Men jag måste faktiskt skriva klart dom så jag bara kan repetera sen.

Iaf så åkte vi ju till Nina igår och åt och så, eftersom att hon har fyllt år. Jag gillade faktiskt maten även fast det var köttfärs i den, så det är ju positivt. Brukar inte gilla köttfärs, men igår gick det i. 
Sen så var det efterrätt, marängtårta! Min, Tobbes och Majas favorit. Hemmabakade marängbottnar, och grädde och blåbär som fyllning, ni kan inte ana hur gott det smakar! Vi stannade inte där nå länge alls, så när jag kom hem blev det till att sätta sig vid datorn igen, och satt där tills nio nångång tror jag. Sen kollade jag på tv och duschade osv.

Idag var det sköndag i skolan, eftersom det är måndag, me like. Gympa från 09,40 - 11,10. Sen lunch, och sen matte 12,00-13,00. Skapligt bra! Jag och Lina åkte ner på stan och provade mössor, och sen tog vi bussen hem kvart över två.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer... PUSS!

Allmänt | |
Upp