21 september

Hej!
Ja, jag vet att jag är seg på att blogga! Men seriöst jag orkar inte.. Men jag tänker försöka att börja igen, om det nu är nån som läser?! Haha.

Aja, helgen spenderades i Stocka hos Mathias. På fredagen var vi med Alle ett tag, åkte till Ström för de skulle äta. Sen for Alle, och då kollade vi på en massa filmer. Jag åkte hem med nattbussen.

På lördagen missade ju jag såklart bussen dit, så jag fick ta min moppe. Tog ju bara en halvtimme (y) Aja, när jag kom dit satt vi vid datorn ett tag, och sen köpte Anders pizza åt oss som vi åt framför Ladder 49, en helt underbar film!
Sen gick vi till Fredrik och Linn ett tag och satt där och babbla, och sen gick vi hem igen. Kollade på nån mer film, och sen kom Hansen också. Jag åkte hem vid halv två.

På söndagen åkte laget från Gnarp kvart över elva till Järvsö. Blev ju storpisk där då.. Kul att laget är så angagerat menar jag! Att folk tränar och är med på matcher osv..
På kvällen åkte jag till Åkerlunds och var där i några timmar, mycket trevligt måste jag säga!


Nu orkar jag inge mer, hejdå! :)
Allmänt | |
Upp