29 september 2009

Hej!
Slänger in ett litet inlägg idag, eftersom att Mathilda så gärna vill!

Har en otrolig nackspärr idag, har knappt kunnat röra på mig, inte så kul.. Var ju även dans idag, så det blev ingenting av med att dansa för mig, stod bara och kollade på och kom med lite idéer. Men jag måste säga att dansen börjar bli riktigt bra känns det som. Tror den kommer bli helt kanonbra! Hoppas på en resa ner till Nyköping i Maj nu då också!

I Fredags åkte jag till Mathias och var med honom och Alle. Gjorde lite olika saker, och sen for Alle till Ström, och då somnade jag och Mathias. Sov till 02,30 och då vaknade jag med ett ryck eftersom att bussen gick 02,50. Åkte hem och sov.
Lördagen väckte mamma mig vid 11 och frågade om jag skulle med till Sundsvall, så jag tackade ja eftersom att jag inte var så trött. Fick ett linne och benvärmare, tack!
På kvällen tog jag moppen till Åkerlunds! Riktigt skoj, jag åkte hem vid halv tre tror jag.
Söndagen spelade vi sista seriematchen, hemma mot Mohed, och det slutade 1-1 och en bruten handled på Hanna! :( Sen på kvällen kom Mathias hit och kollade på Twilight med mig, ruskigt bra film!


Nu ska jag gå och fika, och sen blir det nog sängen för min del. Hoppas på att nackspärren är borta imorrn!
Pusspuss på er!

Allmänt | |
#1 - - Mathilda:

(Y)

Skriv varje dag nurå :D

Upp