8 februari 2010

Hej bloggen!
Mycket trevlig dag idag i skolan, började 12, slutade 13 men nackdelen var ju att vi hade matte med Lasse! Det är ju ingenting jag gillar kan jag säga... Och jag förstår absolut ingenting längre, trodde det skulle gå bra med det här kapitlet, men sen kom det ju massa mönster man skulle se osv, och jag ser dom inte, så jag vet inte hur det ska gå eftersom man ska kunna de där mönstrena utantill... Jaja, får hoppas på att det kopplar tillslut.

Nu är det två sköna dagar till, och sen så är det torsdag -hoppas att vi får jobba mycket med filmen så vi slipper det andra, hihi- och sen är det fredag och det är hyfsat slappt det med! Haha, jag vet att det nyss varit helg, men jag tycker att veckorna går så snabb så det är sjukt, vilket kan vara skönt till viss del. Det jobbiga är att man knappt hinner med sig med skolarbetet... Jaja, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer, kände bara fär att vara lite aktiv.

Vi hörs nå mer, puss och hej leverpastej.
Allmänt | |
#1 - - olivia:

Sv; Tack! :D Kände att den var värd 50 kronor, så varm och mysig :)

Upp