18 januari 2010

Tja!
Känns fortfarande ovant att skriva "2010", kanske inte är så konstigt eftersom det bara gått 18 dagar, men iaf.. Jag är ju iaf fortfarande kass på att vara aktiv här har jag märkt, men ibland, lite då och då, så kommer det upp ett inlägg!
Det fungerar iaf bra med skolan än så länge, hänger med i matten någorlunda, så det känns bra. Ska försöka hålla igång såhär, om jag orkar.
I fredags var jag på fest i Vattrång, väldigt, väldigt trevligt!
I lördags åkte jag till Gustaf och var där på hans lan, mysigt var det måste jag säga. Puss på dig baby! =D
I går kollade jag först på hockey, och sen åkte jag och tränade.
Riktigt bra helg vill jag påpeka!
Jaja, ska knalla vidare nu, får väl se när jag slänger in ett inlägg nästa gång! Puss hej!


Patetiskt folk det finns!!!!
Allmänt | |
#1 - - Alicia:

Najs blogg x) ;)<33

Upp