harmånger

Kom hem för en stund sen från Harmånger, blev ju pizza där med Marcus och Denise. Simone och Jimmy var också med. Jättetrevligt och jättegott var det, Vesuvio och vitlökssås på sidan om, plus en cola.

När vi ganska precis hade åkt därifrån så ringde Emma mig och frågade om jag kunde stanna i Harmånger, men då var vi redan i Bäling nästan, så vi hade åkt lite långt då redan... Ska iallafall hoppa in i duschen nu, blir en snabbdusch bara, annars kommer väl Emma få nå fel på mig eftersom jag är så seg varenda gång jag ska fixa till mig lite, haha. Men det är iofs mest när det är någon fest eller så, som jag tar lång tid på mig. Nu när vi bara ska spela lite fotboll och kika film och så, så behöver man inte fixa nånting speciellt.

Sitter och pratar lite med Denise om dansen, och vi har bestämt att vi ska åka  till gympasalen någon dag nu -antagligen måndag- och dansa dansen vi gjorde! Hoppas att allting passar bra ihop, skulle vara lite jobbigt om det bara ser konstigt ut så man måste göra om en massa...
Vi åker även ner till Nyköping i början av September, för att lära de andra lärarna, dansen vi gjorde, skoj!

Bilderna från gårdagen och när vi var på Winnerbäck kommer in på bloggen antingen i natt eller imorgon någon gång, håll utkik!

Nu hoppar jag in i duschen och sen far jag till Harmånger, vi hörs, p u s s !
Allmänt | |
#1 - - Nathalie:

låter bra:D jag tar dte bara lugnt i helgen, alla mina kompisar är upptagna:(

Upp