9 mars 2010

Hej!
Sitter och lyssnar på musik nu, ska snart hoppa in i duschen, och sen klockan fyra är det dags för klippning! Lite nervös är jag eftersom det var så otroligt längesen jag klippte mig!
Längtar riktigt mycket tills i morgon eftersom att då tar jag bussen till Hudik klockan elva, och sen åker jag till Jesper! Sover där tills torsdag, och då ska vi till Iggesund och vara med Andreas, Lukas, Jompa och antagligen Jenny också! Då är det poker/guitarhero-kväll som gäller! Blir kvar där tills fredag, och då åker jag nog hem. Skulle vilja åka till Sundsvall på lördag också och kolla på fotbollscup, men det verkar inte som att jag får någon skjuts dit... 




Jag har äntligen börjat träna magen, ryggen osv igen! Har ju en pilatesboll och det går mycket bättre med den än utan, finns ju så många övningar med en sån! Här kommer några tips på bra övningar: http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/viktklubbse/article346438.ab
Nu ska jag hoppa in i duschen, slänger väl in ett inlägg med en bild på håret sen när jag har tid, puss hej !
Allmänt | |
Upp