23 maj 2010

Hejsvejs!
Ska strax springa upp och byta om eftersom det är träning klockan fem. Är väldigt mätt så det får väl gå som det går på träningen. Ska bli skönt att få röra på mig iallafall eftersom jag inte gjort nånting alls nästan idag. Kikat på några avsnitt Våra Bästa År och gått ut en sväng för att hämta reklamen som inte hade kommit än. Sedan har jag bara suttit här och degat. 
Efter träningen idag kanske jag ska åka till Oskar när jag duschat och så, hoppas det blir av för det var så längesen jag träffade honom nu!! Om jag åker dit kommer vi nog skruva hemma hos hans morfar och så.
På tisdag har jag match i Bergsjö, och på torsdag har jag hemmamatch på Hoppskogen, kom dit och kika eftersom vi vill ha massa publik! Alltså kommer Jenny sova hos mig både på tisdag och torsdag vilket inte alls gör mig nånting, hihi.

Var ju som sagt med Lina och Linus igår. Lina mådde inte så bra så hon låg mest och halvsov medans jag och Linus tittade först på fotboll och sedan på någon film som gick på tv. Jag kom hem vid kanske kvart över tolv och gick och la mig på en gång, men somnade inte förens vid tre nångång.



Nej ni, nu ska jag gå och byta om, skriver kanske mer ikväll om jag inte är med Oskar, annars skriver jag imorgon. Pusshej!
Allmänt | |
#1 - - Olivia:

Sv; 1. Tack så mycket! :D

2. Haha tack så mycket igen! :D

3. Jaha vad knäppt! :o

#2 - - Maria:

Ska vi titta på en kväll att ses med dansgruppen när jag kommer! Vi planerar lite här att försöka komma m gruppen till julavslutn!!!

Upp