kaos i morse

Det var såhär: jag, Fredrik och Jenny skulle gå på resursmatte i morse eftersom vi har matteprov imorgon, och vi känner att vi inte riktigt greppar det här med Logaritmer osv osv.
Jag klev upp vid kvart i sex och började må så himla illa så jag var tvungen att kuta till en hink för jag trodde verkligen jag skulle spy. Gick ut i köket för att berätta för mamma men då bara sjönk jag ihop på golvet och började svettas och frysa på samma gång.
Hela mitt ansikte blev blekt, till och med mina läppar var vita!
Så jag satte mig i badrummet och började "spy", fast jag hade ingenting i magen så det kom ingenting.
Det gjorde så himla ont så jag visste inte vad jag skulle ta mig till.
Alltså blev det ingen resurs, sorry ungar....

Kunde tillslut äta en banan och två hårdmackor, och sedan gick jag och lade mig i soffan och sov i 45 minuter, och när mamma väckte mig sedan gjorde hon gröt till mig som jag åt lite snabbt, jag kände ju att jag var tvungen att äta något om jag skulle till skolan.

När vi skulle åka märkte först Josefine att hon glömde skivan med danslåtarna på, men det sket mamma i så vi for vidare. Sedan kom jag på att jag glömde mobilen, så då fick vi köra tillbaka så jag kunde hämta den plus skivan till Josefine.
När jag skulle låsa upp dörren så fungerade såklart inte nyckeln (??). Det gick inte att trycka in den! När jag tillslut tog i med hårdhandskarna så gick det, och då fick jag springa runt och leta skivan. När jag sedan skulle ut till bilen igen märkte jag att jag bara hade en vante med mig, så då fick jag yra runt och leta efter den andra för att se vart jag tappat den. Hittade den aldrig, så jag fick springa ut igen, och där låg vanten så fint på sätet :)

Sitter iallafall på skolan nu i svettsalen med Lukas och Lars. Börjar vid tio, så ska strax gå och plugga på glosorna lite mer.
Allmänt | |
#1 - - Laila:

heh vilken dag :P duktigt=) plugga på =)

#2 - - banadoraa.blogg.se:

fiiin blogg du har bruden !

#3 - - Ingrid:

tack :) vad söt du är!!

#4 - - fanny:

haha feel ya:)

#5 - - sumpen:

haha, alltså cissi? ^^

" När vi skulle åka märkte först Josefine att hon glömde skivan med danslåtarna på, men det sket mamma i så vi for vidare."

Upp