22 september 2010

You're simply the best, better than all the rest.
Better than anyone, anyone I've ever met.



Hej mina kära!

Sitter nu på hotellrummet (det nya). Har ju hunnit med att flytta två gånger sedan vi kom hit, det är ganska bra gjort på en vecka haha. I söndags flyttade vi från hotellet till en slags lägenhet, och sen, igår, fick vi flytta tillbaka till hotellet igen. Skönt att vi får bo här!

Vi har det iallafall bra här, solar och badar halva dagarna! (har tyvärr inte fått alltför mycket färg men...) Det går även bra att jobba. Jag har mest varit i restaurangen, och Lina har mest varit i baren. Enda nackdelen är att jag får så ont i fötterna eftersom jag inte är van att stå så mycket. Men det är verkligen jättekul här!

Slänger in några bilder. <3


min bästa Lina!


Adam ville knäppa kort på oss när vi stod i baren


Bild från baren på poolen
Allmänt | |
#1 - - Trixie:

så bra :)

händer d nåt kul i helgen? :) kram

Upp