I wanna kiss you every minute, every hour, every day!

Sitter nu på rummet och jäser. Det regnar ute så vi vill inte vara ute. Jenny spelar Sims och jag kollar fejjan som vanligt. Senare ikväll byter vi platser.

Idag har jag rensat i trädgårdslandet, det var HUR mycket ogräs som helst. Men Janne sa att det blev fint iaf!
Sen började det storåska och jag har ju rätt panik för åska sen jag var 10 år så det var inte skitkul att sitta där på trädgårdslandet just då. Så då fick jag och Jenny hjälpa Wenche i köket istället.

bloggen vill inte att jag laddar upp nån bild, för annars hade det varit en bild här på vår bamsepizza vi åt igår... En och en halv meter lång var den!

Jag fick rensa bläckfisk, jättemysigt. Jenny tog ju såklart på sig att hacka jordgubbar och melon. Något mildare jobb, haha. Sen fick jag klippa parmaskinka och smula sönder ost.

Ikväll kommer det massvis med gäster så då ska vi grilla med dom. Känner att jag inte kommer bli mätt ikväll eftersom vi ska grilla bläckfick och kräftor eller om det var räkor. Jag och Jenny som verkligen älskar fisk och sånt! :-) Får väl äta mig mätt på chipsen som jag köpte igår.....
Allmänt | |
Upp