"Klarare än annars skiner solen efter täta moln, klarare lyser kärleken efter strid"

Jag har absolut ingen aning vad vi gjorde på onsdagen? Vi åkte iaf till Sundsvall på dagen med Hasse men sen vet jag inte? Det enda jag vet är att vi köpte chips och kollade på film på kvällen, vi hyrde The Fighter.
I början verkade det som värsta b-filmen, men sen så blev den faktiskt rätt bra!



På torsdagen vaknade vi mitt på dagen någon gång och det var så sjukt varmt, så vi käka frukost, sen duscha vi och sen for vi till hans mormor.
Fikade och pratade och hade det bra. Sen for vi till stranden och låg där tills halv sju ungefär, och sen for vi till Ström för att kolla på en husvagn med Jocke.



En tur till Jättendal efteråt, där vi även käkade kycklingburgare. Eller jag åt kycklingburgare, och killarna hamburgare. Kan inte förstå hur gott det kan vara egentligen!!!

När vi kom hem kikade vi lite på tv, men sen på kvällen åkte vi ut och fiskade! Peder fick faktiskt en gädda, men jag fick bara upp en gammal fiskelina, grodblad, annat gräs också fastnade jag i stenarna...
Sen fick jag min vilja igenom så vi åkte en sväng med bilen, älskar ju att åka bil på kvällen hihi!
Efter det blev det tv igen och sen sova!


Vet att inläggen är för långa, men orkar inte göra på annat vis när jag har mycket att berätta.....
Allmänt | |
Upp