Sometimes you need to put the past behind, the saddest aside. You need to forget everything you ever felt; your feelings, your thoughts. Everything that was ever there. Because you can’t get hurt if you don’t care.

Idag har jag jobbat och sen åkte jag och mamma till Kvissle och handlade. Jag körde och det gick jättebra!
Nu ska jag ner och duscha och sen kolla på någon film.
Vill titta på OTH men har inga fler avsnitt.......



Imorgon blir vi bjuden på lunch av jobbet och rätt snart efter den slutar vi!
Tänkte ju gå på cruisingen imorgon men verkar inte bli så så vette tusan vad jag ska göra imorgon isf? Sitta hemma och döa ännu en dag troligtvis, sjukt vad kul!!! Helst när man jobbat in några timmar så man ska kunna sluta tidigare för att ha gott om tid på sig imorgon för att fixa sig åså.
Less tjej.

Allmänt | |
Upp