Opps!

Nu blev ni väl allt bra stöss va? Ett inlägg från självaste Cissi Sundberg! Har inte ens loggat in här på snart en månad. Sista gången tror jag var 4 december. Sjukt vad kasst. I vilket fall som helst så såg jag nu att jag haft 0 besökare idag så antar att ni ledsnat på mig men gör i alla fall ett försök att få tillbaka er!
 
Tittar just nu på Rocky som visas på sexan men klämmer in en lista här ändå. Eftersom Denise skrev att hon utmanar alla så tog jag åt mig och klistrar in den här och svarar på frågorna! NJUT!
 
1. Bästa bloggen:
Måste svara som Denise sa: Hanapee's. Annars är de bloggar jag läser varje dag: Josefines, Toves, Jessica Engbergs, Jennifer Görlins, Denise Björks, Matildas, Denises, Lindas, Pernillas och Amandas. 

2. Vad gör du om 3 år:
Jag hoppas att jag kommit på vad jag vill utbilda mig till och pluggar till det då. Annars hoppas jag att jag har ett bra jobb som jag trivs med.

3. Vad önskar du dig i julklapp:
Nu har ju julen redan passerat men eftersom att jag fyller år om inte ens en vecka kan jag skriva vad jag önskar mig i present istället! 
Pengar
Pengar till täckbyxor
Jeans
Leggings och Tights
OTH säsong 8
och av Peder önskar jag mig att åka bil på stan en kväll

4. Beskriv dig med 4 ord:
Snabblärd, ärlig, känslig, självsäker

5. Det tråkigaste/roligaste med vintern.
Det tråkigaste är om det blir en slaskig vinter. Älskar som det är nu med massa snö!! Men det som är negativt är att elräkningen går i taket då!!!! Så jävla dyrt!!
Det roligaste är att det blir sån frisk luft när det är kallt och att man kan åka skoter och sladda med bilen (Peder sladdar, jag åker med)
Blir det en slaskig vinter finns det inget positivt.

6. Favorit låten.
Skitsvår fråga. Älskar så många låtar. Just nu älskar jag Try med P!nk. Också älskar jag många andra låtar också. Låtar jag aldrig kommer ledsna på är låtar av Gyllene Tider.

7. Värsta mardrömmen?
Måste vara de där drömmarna när jag drömmer att jag bokstavligt talat slår ihjäl människor. Alltså bara matar på med slag för jag är så förbannad och när personen väl är ihjälslagen fortsätter jag med att slita personen i stycken. Vrider av kropssdelar så som fingrar, smalbenet precis under knät, låret, huvudet. 

8. Favorit djuret?
Katt :-) :-) Älskar dom!! :-) Men får inte glömma Delfiner!

9. Har du någon kamera? Vilken modell i så fall?
Ja en digitalkamera. En Panasonic, Lumix FS7 eller vad det nu står på kartongen, ser inte så bra härifrån.
 
10. Roligt minne sen du var liten...
Men oj, det går ju inte att sätta ord på eh! Men alla gånger vi var hos Denise och lekte Ge Mig En Vink. Eller när Lina kissade i Nickes säng bara för att jävlas. När jag, Denise m.fl. ringde till slumpade personer från telefonkatalogen och spelade låtar vi gjort på hennes keyboard och de fick betygsätta dem från 1-5. Finns mycket! Men älskar att man lekte så mycket!

11. Favorit appen på mobilen?
Säger som Denise även här: instagram.
Men också Handelsbankens app, så otroligt bekvämt!!!

Tankar/Känslor | |
#1 - - Denise:

Hahahahaha ! x) ja det nog ett av mina roligaste minnen då jag var liten med! Hade så kul!

Svar: Hahaha jaa! Och när vi lekte blomsteraffär. Och kurragömma och du och jag gömde oss i tvättstugan på Harvens i en evighet! Också när du sa till mig att du hittat jättemånga bondgårdar och om någon är till salu när vi är stor kan vi flytta in där :D
Cissi. Sundberg

Upp