Kättbullar och makaroner, bästa som finns?!

Eftersom Peder kommer hem sent ikväll får jag äta själv och även laga maten själv idag. Så då blev det för ovanlighetens skulle köttbullar och makaroner! Det är så jag nästan inte kan sitta kvar och blogga för jag ÄLSKAR verkligen den maten så jag vill bara springa till köket och laga den! Längtar jämt tills jag ska äta det, känns nästan sjukt. Enda maträtten jag känner så för, förutom wiskymarinerad oxfile.
 
Efter maten ska jag duscha och sen åka in till stan och vara med Andreas. Han ska bo ensam i Mattias lägenhet en vecka nu så då kan jag passa på att hälsa på när han ändå är i Hudik! :)
| |
#1 - - Amanda:

Haha jag är lika Cissi, köttbullar och makaroner är det bästa som finns! Helst stuvade :D

Svar: Åhh bra att jag inte är ensam! När jag var liten och vi var på restaurang tog jag alltid, alltså jämt, vad det än fanns att välja på, Köttbullar och mos (fanns inte makaroner) och sås och lingonsylt!Ja helst stuvade, men vet inte om jag kan göra det... Ska prova nån gång, mmmm <3
Cissi. Sundberg

Upp