Söndag, måndag, tisdag, onsdag!

Mycket har hänt sen jag uppdaterade i söndags. Eller mycket och mycket, mer än i vanliga fall iaf. 
I söndags åkte jag ju till Andreas. Vi tittade på tv hela kvällen. Sara och hennes kompis kom lagomt till Solsidan de med, kul!
 
Kunde såklart inte somna på hela natten nästan, tio i tre tittade jag på klockan senast! Vaknade klockan fem, innan larmet alltså! Så smsade Carina och sa att jag var tvungen att stanna hemma eftersom jag mått illa under natten också.
 
Sov ut ordentligt på måndagen iallafall. Tränade på kvällen med Jenny.
Tisdag- jobb jobb jobb. Träffade Peder på stan och handlade. Sen skulle vi simma men både han och jag var för trött för det så vi var bara hemma i soffan istället.
 
 
Onsdag- jobb, sen skulle jag träna Bodypump med Amanda! Självklart startade inte bilen så Jenny fick köra mig till gymet, sen fick amandas mamma skjutsa mig till bilen och Peder fick åka från jobbet för att hjälpa mig! Fick stå med startkablar i ca 30 minuter innan den ville starta så fick ta massa rundor på stan innan jag vågade åka hem och stänga av bilen.
 
Torsdag- idag. Träningsvärk i benen!!!!!!!!!!!!!
Har jobbat, skulle egentligen på combat men fick avboka den pga träningsvärken.....
Gjorde lite ärenden på stan istället!
Hämtade ut ett paket! Hihihi fint när det står Cecilia Sundberg också den där adressen!!
Detta låg i paketet! Alla Harry Potter-filmerna. Jag och Peder ska ha Harry Potter-maraton nån dag så lika bra att skaffa alla då.
Köpte adventsljusstake, ljus, mossa och små prydnader att ha i. Såklart köpte jag för lite mossa, skulle haft två påsar till... Men det får jag köpa imorgon. Detta är iallafall ett litet smakpro på hur det kommer bli!
Köpte också en ram till bilden Peders farfar ska få på mig!
| |
Upp