Don't let the silence do the talking.

Igår vaknade jag vid tio och då slängde jag in en tvätt, vek den rena som hängt på tork, diskade, plockade ihop lite, dammsög. Sen duschade jag och drog till stan och handlade med killen min. Hem och åt och sen drog jag till Gnarp direkt för skulle nämligen följa med Josefine, pappa och Jessica till Kvissle för Josefine skulle tatuera sig, äntligen!!!! Så coolt att hon äntligen gjort det!! Och det gick mycket bättre än förväntat!!
 
Sen åkte jag till Emma, hon skulle ju som sagt bleka mitt hår. Blev nöjd i och med att det var första "sittningen" bara. Om två-tre gånger är det perfect! Men man måste ju börja nånstans.
Josefines bild. Jag hade inge batteri i telefon så kunde inte fota nåt in action så att säga. Men den blev så fett snygg!!!!!!!!!!!!!
 
Bild på håret. Bilden blev helt mongo men orkar seriöst inte hålla på fixa nån bra bild för detta. Ni får se om några gånger skillnaden på före/efter. Längtar iaf tills nästa gång, (förhoppningsvis fredag) så man får se lite resultat förhoppningsvis :D Och vet att jag skrev förhoppningsvis två gånger där men orkar inte fundera ut nåt annat ord att använda.
Festligt | |
Upp