There’s gonna be times when people tell you that you can’t live your dreams.

Igår bokade jag och Peder biljetter till Nascar, Dragracing och till att simma med delfiner. Blää vill ju spy och gråta när jag ser hur pengarna rinner iväg. Men jag tror det är skönt att i princip allt är betalt innan vi kommer dit så det bara är att köra på när vi är där liksom. Så man slipper pengar-ångesten då.
 
 
Sen fixade jag mig, körde Jenny på några ärenden i stan och sen for jag till Gnarp för att fira mamma igen. Då var farfar, morfar och Anna-Stina där redan. När de åkte kom Nina, Stefan, Tobbe och Maja. Sen kom några arbetskamrater till mamma och sen mammas och pappas kompisar. Käkade smörgåstårta och vanlig tårta och bullar och kakor. Jättetrevlig kväll verkligen!!!! Pappa la även om till mina sommardäck. Bästa.
Mammas bild på alla blommor hon fick igår, så många fina buketter!!
| |
#1 - - Jossi:

Tack!! Den var jättekul att göra :D det är Niclas, Mattias och oliver som dansar, dom går i Niclas klass så tror inte att du vet vem de är. Och det är Carlalbin som ligger bredvid oss i soffan, jessicas boy :)

Upp