SjuklingeN

 
Här ligger alltså jag och tycker synd om mig själv.
 
Vaknade i morse och hostade lite och tänkte "NEJ! Har Peder smittat mig??" Han har hostat och varit hängig sen han kom hem från Skiweek,..
Fixade mig och åkte iväg till stan. Hann vara där i kanske 20 min innan jag började känna mig ännu sämre. Ni vet när det är lite småtungt att andas och det gör ont i nacken och axlarna.
 
Körde på ändå och köpte mig ett par täckbyxor (OMG gör aldrig det själv, det SVIDER när man betalar!!!!!! Bättre man antingen har ett presentkort där eller någon annan betalar åt en..............)
 
Gick runt lite mer och sen var vi tvungna att åka hem för jag orkade inte vara kvar längre. Så nu ligger jag här under mysfilten och tänker på hur jobbigt det är att må som jag gör. Ska väl in till stan senare igen och handla mat. Peders familj skulle köpa med sig typ Hot Chili eller nåt, så vi hänger med dom ba.
 
Täckbyxorna var fina iallafall. Lila. Hoppas de matchar jackan nu då. Hade den inte med mig *sMaRt MaN äR*
| |
#1 - - Denise:

Nu får du sluta å vara sjuk å skriva ett inlägg ;-D

#2 - - Jossi:

Bloggaaaaaa

Svar: Nurå :D
Cissi. Sundberg

#3 - - Denise:

Nuuuuuuuuu dåååå

Svar: Nu så :D
Cissi. Sundberg

Upp