Snabbt bara!

Slänger in ett snabbt inlägg bara för att bloggen ska hålla sig uppdaterad.
Har idag jobbat, världens segaste dag! Började med ett uteblivande och ett sent återbud så vi hade första patienten kl nio och det var ett snabbt avtryck bara.
Sen hade vi tre patienter efter fikat och efter lunchen var det meningen att vi skulle ha 3 timmars möte men hon som skulle hålla mötet hade skrivit upp fel dag så vi hade "håltimme" i tre timmar. Jag som var med Louice idag, som slutar tre, fick håltimme 4 timmar, enda till 4. Skitkul, satt med journaler hela den tiden.
 
 
Direkt när jag kom till stan följde Jenny med mig till Pierre som körde igenom kanylen genom hålet igen och satte tillbaka piercingen, så nu är den på plats, skönt!! Älskar den.
Sen drog vi till gymet och halvdog på combat-passet.
 
 
Vi åkte hem till Jenny efteråt och gjorde pizza. Thomas var också där så han fick också smaka på pizzan. Tack som fan för kvällen fula ungar :D 
Nu sitter jag i soffan och har nyss tryckt i mig en kiwi. Ska slänga mig in i duschen nu och sen bädda ner mig i Peders tröja och strumpor i sängen och vänta på John Blund.
| |
Upp