I want you to know, with everything I won't let this go.

I fredags jobbade jag från sju till tolv, sen åkte jag och var med Peder i garaget i några timmar. Tanken var att camaron skullle bli klar då men tyvärr hanns det inte med..... Åkte hem och duschade och fixade mig innan jag och Peder packade väskorna för att spendera helgen i Gnarp!! Mid Sweden Nat's denna helg.
 
Vi käkade och åkte sen till Angelina där vi hade en liten förfest: jag, Peder, Josefine och Angelina. Mot natten gick vi till området och träffade massa goa människor. Tråkig som jag är så blev det inga bilder detta år men snodde den översta av Josefine iaf....
 
 
I lördags vaknade vi vid elva och tog efter nån timme cyklarna upp på Gnarp där vi käkade mosbricka och tittade på bilar.
På kvällen grillade vi med mamma och pappa och lite senare kom Angelina och Rebecka och drack med oss. De åkte till området ca nio men jag och Peder stannade längre så vi kom upp tolv ungefär. Inte lika kul på lördagen tycker jag personligen men det dög iaf!
 
Festligt | |
Upp