Om man inte riskerar någonting riskerar man ännu mer.

I onsdags klev jag upp och käkade och grävde lite i rabatten, usch vad det är svårt. Så jäkla hårt överallt så jag får ta i för kung och fosterland. Den var typ helt igenvuxen av ogräs och rötter och jag klarade verkligen inte av det sista så Peder fick göra klart det, annars hade det aldrig gått...!
 
Sen blev det jobb 16-22. Lika kul som vanligt, otroligt vad bra jag trivs på denna arbetsplats! Skallade kudden så fort jag kom hem.
 
Igår jobbade jag 7-14 och sen hämtade jag ut min telefon som varit på lagning i snart en månad! Slängde ihop lite mat och sen kom Dessan och vi åkte till Näsviken för att spela bilbingo. Tro på fan att jag vann!!! 200 spänn men ändå! Fått tillbaka det jag spelat för de gånger jag spelat och det är inte illa pinkat tycker jag! 
 
När jag kom hem åkte jag till garaget där Peder var och äntligen fick jag en åktur i camaron! Kände mig nästan bortdomnad i ansiktet efteråt, hjälp vilket tryck det är i den bilen nu. Önskar bara att alla de här småfelen kunde sluta upp att krångla så grabben min får lugn och ro nån gång. 
 
Åkte hem och duschade och sen tittade vi på en film, Fire with Fire hette den, kanonbra!
 
| |
#1 - - amanda:

sv: jaha :D jaa det är skitfint!! Blev helt kär:)

#2 - - Denise Idén-Höglund:

Ja men nu får du väl uppdatera lite va ;)

Svar: Ska pröva blogg.se nu igen. Varit igång på tumblr en snabbis för att testa nå nytt men ska testa här nu igen å se =)
Cissi. Sundberg

Upp