Det gäller inte att hitta någon du kan leva med, utan att hitta någon du inte kan leva utan.

Det har hänt mycket sen jag bloggade sist!
Vi åkte till USA och det var alldeles underbart. Kändes liksom overkligt där.
Jag började jobba inom hemtjänsten i Hudiksvall. Hade aldrig kunnat föreställa mig att jag skulle trivas så bra med det som jag gör!
Jag gjorde nagelförlängning.
Åkte till Grekland. Hur underbart som helst!
Jobbat ännu mer.
Hälsar på Peder i garaget ca varje dag för att se hur det går för honom med camaron. Den är snart klar!!!
Slutat i princip helt att äta mjukt bröd och ser redan att magen är så mycket finare! Motionerar även så ofta jag kan.
Har tatuerat mig igen och vet redan vad jag ska göra nästa gång.
Och i helgen är det bilträff i Gnarp som tyvärr inte kommer bli lika underbar som tidigare år. Vi har flera år i rad firat hemma hos Denise som bodde ca en meter från området. Men nu har hon och hennes boy köpt hus 3,5 km från området ist så stämningen kommer aldrig kunna bli lika härlig. Men jag vet att det ordnar sig ändå. 
 
 
 
Bilder kommer i senare inlägg!
| |
Upp