There comes a point in your life when you realize who matters, who never did, who won't anymore, and who always will. So don't worry about people from your past, there's a reason why they didn't make it to your present or future.

I fredags åkte jag till gymmet vid fyra och mötte upp Amanda och hennes pappa. Han skulle nämligen visa oss massa maskiner så vi kan träna själva när vi inte går på pass. Det var jättekul!
 
Jag åkte hem och åt och duschade och sen åkte jag till stan igen. Kvällen spenderades med Amanda och Jenny. Vi blekte slingor på Amanda och färgade mitt hår brunt. Snart ska jag (eller snarare Emma) bleka slingor på mig så jag vill ha det brunt utan utväxt vid första slingningen. 
 
 
I lördags följde jag med Peder till stan när han skulle tvätta bilen. Sen for jag till Gnarp för jag skulle fira Tobbe och Maja som fyllde år, men först åkte jag till Denise för att träna på dansen. Det gick rätt bra, tog oss igenom den några gånger när vi tittade på videon samtidigt. Men ska väl vara ärlig och säga att vi pratade mest. Var så längesen vi umgicks nu!! Ska bli kul att åka iväg en helg med na! 
 
Mamma ringde när jag var hos Denise och berättade att Tobbe spytt så jag vågade inte åka dit fall han var sjuk. Blev att jag åkte till mamma och pappa och åt våfflor och sen drog jag hem och hämtade badkläder och badlakan och drog sen till stan för att basta med Peder, Jimmy och Patrik.
 
 
Igår handlade vi och sen åkte jag in och tränade pump. När jag kom hem var Peder igång med maten, Biff med bambuskott!! Smakade utmärkt. Åt det till filmen Friends With Benefits, tyckte den var skitbra, rekommenderar den verkligen!
 
Sen diskade vi och sen var det dags för Johan Falk. Vi la oss ganska direkt efter den filmen. 

 
 
| |
Upp