Skavsår och frukost i soffan

Eftersom det är så kallt i vår lägenhet sover jag med strumpor nu för tiden. Märkte i morse att det inte var så smart att göra det i natt då jag igår efter jag åkt längdskidor fått härliga skavsår. Så i natt har alltså strumpan fastnat i skavsåret och gick inte att få bort genom att försöka flytta strumpan enbart lite försiktigt. Var istället tvungen att duscha hälen länge innan allt blötts upp ordentligt för att sedan kunna ta bort strumpan. Inte alls skönt.
 
Nu sitter jag i soffan med frukostskålen framför mig. Ska kolla ett avsnitt House och äta lite innan jag ska bege mig ner på stan. Ska kolla efter ny skidutrustning då mina nuvarande inte passar mig längre. Ska även kolla efter lite fler nagellack.
Använder bara nagellacket på bilden. Torkar på ca en minut och det finns massvis med olika färger! 
 
Allmänt | |
Upp