Bakissöndag

Vaknade kring halv nio i söndags. Inte superbakis men ändå seg. Mest så jag brukar må dagen efter, oavsett hur mycket jag druckit kvällen innan. Rejält hungrig och trött brukar jag vara, annars bra. Skönt. Har bara haft rejäla bakfyllor kanske totalt 5 gånger i mitt liv (peppar peppar) så jag är lyckligt lottad enligt dem flesta.

Jag, Adam och Madde drog till stranden vid halv tolv-tiden. Dessan kom också dit så där låg vi som fyra sälar och lapade sol för att försöka bli av med bakfyllan. Var tvungen att ta ett dopp det första vi gjorde när vi kom dit. Och vi badade länge. Kanske 20 minuter. Underbart! Blev även ett till dopp under eftermiddagen.

Åkte hem vid 16.30 även då, och då beställde vi mat från Hot Chili som vi åt hemma på balkongen jag, Peder, Adam och Madde. På kvällen blev det film och chips. 

För att sammanfatta denna vecka så är det den bästa på sååå länge! Äntligen en riktig sommarvecka där man varit på stranden varje dag med massa fint folk. Detta kommer jag leva på länge.
Allmänt | |
Upp