Veckans bästa dag

I lördags drog jag och Adam till stranden. Efter en stund såg vi även Josefine och Cicci komma gåendes, så dem lade sig vid oss. Adam bjöd mig på glass och vi badade två gånger. Som jag skrev sist så badade jag även på fredagen trots att jag är sådan badkruka. På fredagen var det iaf i en sjö men denna gång var det i havet!! Vet inte vad som hänt med mig, kanske äntligen hittat den där tjusningen alla andra verkar ha funnit för länge sedan. Riktigt skönt var det iaf!
Vid halv fem for vi och handlade och sedan stack jag hem för att ta en snabbdusch och plocka ihop lite här hemma. Kring 18 kom nämligen Adam, Madde, Johan och Stefan hit. Grabbarna fixade grillen och jag och Madde donade på med tillbehören till maten. Vi käkade gott på balkongen och sedan kom Peder hem i lagom tid så även han hann äta. Christoffer kom också tillslut och då drog vi av några ölspel innan det var dags för utgång. Det sög på krogen faktiskt. Var på både Olearys och Hogges men näe, dåligt på båda ställena. En typisk gång där man skulle stannat kvar på förfesten istället för den var iaf riktigt bra!
Festligt | |
Upp