20, 21 och 22 januari

Hejsan! Jag vet att ni saknat mig. Fy skäms, måste bättra mig. Ska uppdatera er om förra helgen nu iaf!

I fredags ringde Christoffer och frågade om vi skulle med å käka middag på Blå Haren. Vem tackar nej till det liksom? Så så blev det. Sen var vi hemma och kollade på nån film på kvällen bara.

Lördagen: började med att vi åt en sen frukost på Jambo med mamma, pappa, Josefine och Johan. Riktigt mysigt. Gick en sväng på stan med dem också. Sen åkte vi och handla men efter det ville jag hitta på något! Så vi åkte ut på Mössön med nå grejer till Emils pappa och sen åkte vi till Iggesund och hängde med Emil och Dessan ett tag. Jag och Dessan gick även iväg till grannhuset för att kolla på små, söta, nyfödda valpar!!!!!
På kvällen köpte Peder chips och jag en chokladkaka som vi smällde i oss till nån film.

Söndagen: då gjorde vi inget speciellt vad jag kan minnas. Jag läste ur en bok som jag ska skriva om för er en annan dag också veckohandlade vi. Vid fem gick jag på bodypump och vi käkade pizza till middag.

En lugn och skön helg!
(Bloggar via mobilen så vet inte riktigt hur bra de 4 översta bilderna är för gjorde kollage med telefon....)
| |
Upp