Powerbox, pass 33.

Idag blev det först 40 minuter på crosstrainern direkt efter skolan och nu på kvällen blev det en timmes Powerbox med Louise, vilket var mitt 33:e pass för i år. Rätt nöjd med tanke på att det gått 48 dagar på detta år.
Bara i februari har jag tränat 15 gånger så denna månad kommer det bli ordentligt med pass! Har ju lyckats få in väldigt många dubbel-pass i februari, alltså att jag först tränar på lunchen, sen på kvällen. Det fungerar riktigt bra faktiskt, det är skönt, jag trivs med det. 

Åter till Powerbox: det är en träningsform där man är två och två och boxas mot varandra. Alltså den ena håller i en mits som den andra slår eller sparkar emot. Det är riktigt, riktigt roligt och det tar bra i hela kroppen men framförallt armar och axlar! Vi märkte idag hur mycket vi saknat detta så vi bestämde att vi ska gå varenda tisdag som båda kan. 

Nu börjar snart Veckans Brott så måste sluta nu. Hoppas det går bra för er med eran träning. Tänk på hur nyttigt det är för erat hjärta och era blodkärl, ska skriva om det någon dag när jag har mer tid. 
| |
Upp