Slut på ännu en vecka

Vad snabbt tiden går, känns som det var igår vi var ute med skotrarna hela dagen men det är ju snart en hel vecka sedan. 
 
Idag har jag varit i skolan, föreläsning mellan 9 och 15, segt på en fredag. Hade på mig en av mina nya tröjor (den på bilden!!) som jag hittade igår. Helt galen rea på Carlings, ta tre tröjor, betala 100 kr. 100 kronor???!!! Så tre överdelar fick jag med mig där ifrån, en tröja att ta på mig efter gymmet från H&M där jag även fyndade en sååå fin klänning. Fick även med mig en väska hem från Accent, en större väska där jag får plats med stora anteckningsblock och så. Ska visa er allt i ett annat inlägg en annan dag. 
 
Om nästan två timmar ska vi på bio, skriver ihop en liten recension åt er sedan. Ha en fortsatt fin fredag och en riktigt fin helg! ♥
Allmänt | |
Upp