Bästa helgen på länge!

Förlåt att jag uppdaterat dåligt i helgen men har haft fullt upp med den bästa helgen på länge!!
I fredags var det bara slapp skön fredag med träning, tacos och filmmys men det vet ni redan.
Jag skrev ju att jag skulle lägga mig i tid för skulle upp tidigt på lördagen, för då skulle jag till Harmånger för att åka skoter med Matilda, Marthin, Morgan, Jocke och Mattias. Jag har liksom aldrig åkt skoter på "det där sättet", alltså där man hoppar, stegrar, har hela skotern lutandes osv. Men det fick jag minsann göra igår. Vad duktig Marthin är att köra alltså, glad jag åkte med honom. Märks verkligen att han kört länge. Så vi åkte skoter från 11 på förmiddagen och vi kom hem igen klockan 16 på eftermiddagen. Vi for bland annat in till Hudik för att äta lunch på Blå Haren. Alltså är så himla glad över gårdagens skotertur så ni anar inte, hela dagen var perfekt!! Låter sjukt med "bara" en skotertur liksom, men det var så himla bra!
 
På kvällen var Malin, Andreas, Adam och Christoffer här och körde dart-tunering igen, lika roligt som alltid! Dock svek jag kring 22,30 och drog ner på Olearys med Matilda, Marthin, Morgan, Victor och André, tog nåt att dricka och bara pratade och myste. Kom hem kring ett och då var Malin och Andreas fortfarande kvar här så vi kollade på MMA-tävlingen som var. Kom i säng kring 4...
 
Idag har jag och Jenny åkt pulka! Vi åkte väl mest bil för att leta bra pulkabacke men tillslut kom vi fram till Enånger och där hittade vi en jättebra så där stannade vi och åkte. Vad skönt det är med dagar där man är ute flera timmar i sträck. Så som både min lördag och söndag varit nu, helt underbart. Älskar det.
 Nu vet ni iallafall att jag har haft bästa helgen på superlänge och det är ledsamt att veta att det kommer vara svårt att klå detta... Men jag är glad att jag fick dela denna helg med dessa fina människor för detta kommer jag leva länge på!
Nu blir det nån gammal Beckfilm innan sängdags, hoppas ni haft en fin helg ni också ♥
(De två snapchat-bilderna är från Matildas snap och den nedersta på Jocke, Morgan, mig och Marthin är från Matildas instagram)
Festligt | |
Upp