Måndag 16 mars

Idag klev jag upp klockan sex. Åt frukost, kollade ett avsnitt 90210 och sedan begav jag mig ut på en morgonpromenad kring sju. Jäklar vad härligt det är och gud så fint Hudiksvall är!! Blev 4.2 km på 37 minuter så jag höll ett bra tempo genom promenaden. 

Kring nio kom Jenny hit och vi pluggade till kvart i tre typ. Då käkade jag lite och gick sedan ner till gymmet för att möta upp Peder där. Vi körde rygg och det gick rätt bra faktiskt! En kille som tränat i över 20 år sa att han tyckte jag hade fin teknik på mark och det var så skönt att höra då jag hela tiden är så orolig över den annars! 

Hem och duscha och sen iväg för att veckohandla. Visst att det är lite drygt att planera fem dagar och så men när det väl är gjort är det så skönt att ha allt hemma. 

Nu sitter vi och kollar efter hotell i San Fransisco. Det är inte bara det inte. Allt är så dyrt där, minst 1200 kr/natt om man inte vill bo på motell då och det vet jag inte om jag vill... Aaaah så svårt! Egentligen är det ju bara att ta nåt med hyfsat pris och hyfsade omdömen och sen hoppas på det bästa. Jag har hittat ett perfekt men det kostar 7000 kr för fyra nätter och det går ju inte... 

Puss och kram skumbanan!
| |
Upp