Onsdag hela dagen

Dagen började med strålande sol! Kolla första bilden som är tagen genom fönstret. Det var klockan tio i åtta i morse. Helt galet och underbart!!! Tyvärr var jag och Jenny tvungna att sitta inne hela dagen för att sammanfatta det sista från föreläsningarna så vi har varit inne exakt hela tiden... Från 9 till 15.30...

Jag slängde ihop en middag och sen drog jag iväg på bodypump. Direkt efter den bjöd jag in mig och Peder till Josefine för hon hade bakat nån special edition-kladdkaka så vi satt där till kvart över sju eller nå och fikade och babblade med henne och Cicci som också var där. Lite tråkigt med nästan bara snapchat-bilder kan man tycka. Men jaa, så blir det när man inte har förstånd nog att fota normalt.

Hem och duscha iaf och nu har vi chillat i soffan. Tittat på både Nya Arga Snickarn och på Lyxfällan. Nu ska vi borsta och sen krypa ner i våran underbara säng. Så jäkla nöjd med den även om jag ibland ångrar att vi inte åkte till Kungsängen och kollade innan vi beställde denna då jag tror vi hade kunnat hitta ännu bättre där. Aja, dumt att grubbla när vi fick en svinbra säng för superpris. 

Godnatt med er små sötpotatisar!
| |
Upp