Tiden som gått

Nu har jag varit väldigt frånvarande härifrån en tid, har bara glömt bort det. Kör en snabb sammanfattning av senaste veckan. 
Jag tror tentan gick bra, det kändes så iaf. 
Jag har blekt slingor igen som ni ska få se bild på en annan gång. 
Vi var på 50, 18 och 10-årskalas lördagen förra helgen, så himla trevligt. 
Jag tränade sista bodypump-passet med Micke på två veckor förra söndagen :'( Bäst är han. 
Sedan drog vi igång med en rivstart i skolan, sex föreläsningar på två dagar och sedan har vi börjat på två olika inlämningsuppgifter. Även läst ut en bok vi ska skriva om, ska berätta om den en annan gång. 
Har jobbat tre pass denna vecka, helt underbart och Gud vad jag älskar mitt jobb alltså. 
Bakade chokladbollar igår, minns inte sist jag bakade det?!
Blev bjuden på middag hos svärmor igår, sån jäkla trevlig kväll med så mycket skratt och tok!! 
Idag blir det träning och sen slappa, äta godis kanske och kolla senaste Beck-filmen. 


Allmänt | |
Upp