Hårproblem

Jag har under en längre tid känt att jag vill färga mitt hår mörkbrunt igen, så som jag alltid hade förr! Men det är ju sån stor kontrast motför det blonda jag haft nu så länge, också känner jag samtidigt att det är snyggt med blondt under sommaren.... Men då, som om någon kunde läsa mina tankar, dök det upp en länk på facebook om frisyrer och färger, och där var bland annat ombre ett av förslagen! Och då bara slog det mig. Det är nog det jag vill göra. Har ju aldrig haft det förut och den färgen känns väldigt fräsch och ändå enkel. Det blir liksom inte för mycket. Så det blir nog en färgning inom kort om Emma vågar sig på det! Sitter och studerar lite videos om hur man gör det själv hemma nu! Annars får jag fråga några frisörer och höra deras prisförslag åså.
Titta så snyggt ↓
 
Allmänt | |
#1 - - amanda:

ja men gud gör det, så himla fint! så får du fortfarande ha lite slingor kvar i sommar, så kan du kanske färga mörkt i höst :D

Svar: ja precis så som jag resonerat! tror det blir bra :D
Cissi Sundberg

Upp