Äntligen återförenade!

Jag, Malin, Amanda och Jenny festade alltid förr. Dock var det nog senast 2012 eller 2013 vi gjorde det sist, så för två helger sedan bestämde vi att det var dags igen! Vi var hemma hos Malin där hon bjöd på grillat, sååå jäkla gott!! Sedan bara hängde vi samtidigt som vi tydligen hällde i oss alkohol haha... Som vanligt blir vi alltid för fulla med varandra! Istället för utgång så blev det att vi åkte runt och letade spökhus och allt slutade med kaos hahaha! Jenny skjutsade sedan hem Amanda och jag och Malin hann med 15 minuter på krogen innan dem stängde. En väldigt rolig kväll måste jag säga trots att jag var så fruktansvärt bakis på söndagen!!! Söndagen spenderade jag först i soffan men sedan gick vi en sväng på marknaden med Adam och Madde och på kvällen kom dem hit och käkade pizza också kollade vi på en film. Mysigt avslut på en bra helg!

Festligt | |
#1 - - amanda:

hahah jaa helt sjuk men underbar kväll! <3 <3

Upp