9 augusti 2009

Heej!
Sitter nu och lyssnar efter nån bra Michael Jackson-låt att ha till dansen i år! Jag och Denise som ska leda gruppen nu, spännande!

Idag har jag bara slappat, började med att lägga mig ute på gården och sola lite, men då sa mamma att vi skulle åka till stranden ist, så då åkte vi ner till Brännharet. Badade också, rätt skönt i havet faktiskt! Var där några timmar, och när vi kom hem satte jag mig här direkt.
Har precis ätit grillat kött och krocketter, hur gott som helst!
Klockan sju är det träning, inte taggad för det som vanligt, men jag är så illa tvungen. Om man inte räknar med förra träningen så har jag inte tränat på ungefär en månad! Tack vare mina skavsår jag fick på Hudikcruisingen...
Efter träningen ska jag åka och vara med Emma ett tag!

Igår var jag ute och solade, och sen började jag smsa med Amanda, och då skjutsade jag henne till Jättendal för att hon skulle hämta sin moppe där. Fick en fulltank av henne för det, tack!
Senare, på kvällen, åkte vi på dans, men det var visst ingen dans, utan bara band som spelade och några få människor som kollade på. Högst två par som dansade samtidigt, när det för en gångs skull var någon som dansade.
Vi tog med oss Emma dit upp också, men Emma och Amanda drog hem till Amanda på en gång för det var så dött uppe på Hoppa.
Som tur var så var William, Ville och Stefan där, så jag fick sällskap!
Jag stannade där tills klockan tjugo i tolv ungefär. Då åkte jag hem och åt chips med dipp.

Nu ska jag gå och byta om osv, vi hörs!!!!
Allmänt | |
Upp