17 juni 2009

HEJ!
Hm, känns som att jag är på G nu? Två inlägg på en dag är inte illa. Jaja, är iaf på riktigt prathumör just nu kan jag lova. Babblade hela vägen hem från Hoppa, och jag märker nu på msn att jag pratar på som en gris eller nåt.
Ska iaf berätta om matchen som vi nyss spelat.
Började med att Karro Berg gjorde mål efter några minuter, och när det gått ett bra tag så klippte Tsione till bollen så den också flög in.
Sen blev det andra halvlek, och när det gått några minuter så gjorde jag mål. Sen gick det ett bra tag, och sen gjorde Edsbyn eller vilka de nu var, två mål på rad. Då trodde jag att det var kört. Men sen så gjorde Lina ett mål, och sen gjorde Matilda Larsson också ett mål, så matchen slutade 5-2 till oss.
Kändes skönt, för jag var på vinnar-humör ikväll! Det var nog de flesta!

Imorrn blir det nog Hudiksvall på eftermiddagen för min del, måste inhandla lite grejer. Bara så ni vet, tänkte jag.
Nu ska jag göra nåt annat, häg!
Allmänt | |
#1 - - Olivia Lindqvist:

Sv; Haha lite sent svarat men vi sågs iaf =) Hade du kul? :)

#2 - - Olivia Lindqvist:

Sv; Hanna Rumm ;) Sundsvalltjej =)

Upp