O-aktiv...

HEJ!
Vet att jag inte varit aktiv här sen i onsdags... Men i torsdags gjorde jag ingenting förutom att jag var på push. Vilka jävla muskler jag kommer få! Haha!

Och i fredags for jag till Andreas runt fem nån gång. Vi kollade på tv ett tag, och sen gick vi och la in ved i pannan. Gick till Fredrik och tog ut Andreas moppe, så vi for en sväng med den, men jag vill ha sommar! Jaja, när vi kom tillbaka så körde vi in en kärra ved, och sen gick vi in och hämtade lite flaskor osv, och sen kom Nattan och hämtade oss, och då hämtade vi Ante, och sen drog vi till Gnarp för att köpa godis.
Ante åkte med Jacob och Joel på vägen tillbaka så han kunde visa dom vägen till stugan, och jag, Andreas och Nattan åkte hem en snabbis och hämtade pengar, och sen åkte vi också till Antes stuga.
Packade upp, och sen kom Christian dit, och då började vi spela poker. Gick rent ut sagt skitdåligt för mig och Andreas... Men det var himla kul ändå. :D
Satt och spelade poker tills typ halv två, då jag och Andreas gick och la oss. Joel, Jacob och Ante spelade tills halv tre typ, då Joel och Jacob åkte hem. Christian gick hem vid typ elva eller nåt kanske. Jag, Andreas och Ante sov kvar där tills lördagen.

       



Antes pappa hämtade oss vid tio på lördagen, och skjutsade hem mig och Andreas. Då gick jag och Andreas upp och sov tills typ ett eller nåt. 
Då kollade vi klart på en film som vi började kolla på i söndags, och jag höll på att grina ihjäl mig i slutet! Herregud vad sorglig den var!! Love lies bleeding.
Kommer inte ihåg vad vi gjorde mer än se på filmen, men på kvällen vid typ halv tio tog vi moppen och åkte upp till gympasalen och var med Pontus, Oski, Sara och Oskar och spelade badminton och lekte med nån stor boll och massa! Hur kul som helst! Egentligen skulle Mattias komma dit också, men han var ute och skjutsade folk så vi tröttnade på att vara där innan han kom dit, så alla for hem.
Jag, Andreas, Sara och Oski satte oss och spelade kort, och Pontus for hem till Mattias. Vid halv ett gav Sara upp, och Oski åkte hem, så då tog Oskar Å över istället, och då spelade vi tills typ ett.
Då gick jag och Andreas och borstade tänderna, och sen gick vi upp och tänkte sova, men på nåt sätt satt vi uppe tills typ halv tre ;o Jag kunde inte somna och han satt vid datorn. Somnade tillslut iaf.


Idag
sov vi till tolv ungefär. Då gick vi ner och fikade och så, och sen blev det att vi gick upp och myste och kollade på en film. Så himla konstig i slutet så jag får nå fel. Jaja, pappa kom och hämtade mig vid fyra...
Har läst lite i boken som jag inte är klar med än, har typ 30 sidor kvar!! Sen har jag suttit här, och ska snart gå och duscha, sen läsa mer. Sen blir det nog TV:n med mamma och Josefine.


HÄG!

Allmänt | |
Upp