nu ni

...sticker jag iväg och tränar! Längesen jag rörde på mig nu känns det som, tror det var i torsdags. Ja, det var det nog. Hoppas träningen går bra iallafall!



Allmänt | |
#1 - - lovisa:

sv: vi var främst i birsta city!:) JASÅ inte?:O ooh du måst eövernatta där, så sjukt mysigt!

#2 - - moa freakin' carlberg ♥:

karate kid! :) allt bra?

#3 - - moa freakin' carlberg ♥:

allt är super här :D gjort idag?

#4 - - Viki:

Hej sötis! Gillar din blogg! :D

Vadå för träning? ;)

Kram!! <3

#5 - - malin [fotoblogg]:

haft en bra helg? :)

#6 - - lovisa:

sv: jaså?:D vad köpte du till henne?:)

#7 - - Lizzy:

sv: Thanks, kul att du tycker det!

Jag är glad om min klass ens kommer iväg på klassresa utomlands, jag tvivlar på det... :P

#8 - - malin [fotoblogg]:

sv: skönt att höra =) jo allt är bra här med!

#9 - - malin [fotoblogg]:

sv: tog det bara lugnt, myste med min pojkvän och så :) själv då?

#10 - - viki:

Sv; Ingen orsak!

Ah okej :)

Haft en bra dag? :D

#11 - - lovisa:

sv: ja passa på innan det blir för kallt ute!:)

ooh det låter fint, visa bild?:)

#12 - - jjenny:

bilden är uppe (: fast det var ett litet tag sen men iaf:)

http://jjennybrostrom.blogg.se/2010/august/klart-jag-ar-ute-efter-sex-ibland-brukar-jag.html



lycka till med träningen(:

#13 - - josephine:

sv:haha tack :D jo det är bra ;) med dig då? kram

#14 - - Trixie:

härligt o träna! har jag inte kunnat göra på några dagar är förkyld men imorgon ska jag på de! :) hur e de med dig? kram

Upp