31 januari 2010

Hej hej!
Måste säga att jag har haft en underbar helg!
I fredags efter skolan for jag hem, duschade, satt vid datorn lite, sen tog jag & Lina fem-bussen till Hudik. Trevligt sällskap fick vi från Jättendal till Maxi också, utav Amanda och Emma! Hoppade av vid kyrkan, och då gick vi på Amandas och käkade pizza, sjukt gott! Sen tog vi stadsbussen vid sju till Glysis och gick in och kollade på fotbollscup! Åkte hem med Putte och Anki vid två :)
Igår var jag först i Birsta med mamma och Josefine, fick en kofta av mamma, tack så jättemycket! Sen på kvällen skjutsade pappa mig till Jättendal för jag skulle hälsa på Åkerlunds, det var så himla längesen nu! Jättetrevligt var det!
Och idag vaknade jag vid tolv av larmet, gick ner och åt osv, och sen så satte jag mig vid datorn en stund, och vid tjugo i tre gick jag upp till ishallen för att kolla på hockey! Det hann inte gå mer än 10 minuter av första perioden förrns nånting hemskt hände! :(( Hua! Hatar när folk gör illa sig!
När jag hade gått hem åt jag lite, och nu sitter jag här som vanligt. Tror jag ska träna in dansen så den sitter lite bättre!
Imorrn är det skola igen också, men en skön dag så det är ju bra iaf! :)
Hej så länge :)
Allmänt | |
#1 - - Maria:

Ja det är bra, träna på dansen mycket så den sitter som en smäck!!! :D

Upp